Založ si blog

Archív: február, 2011

Pravda víťazí !!!

Pesnička od Tublatanky mi znie v pamäti…akosi sme si tú pravdu prikrášlili, mnohokrát prekrútili a často ani nepočuli. Mnohé periodiká ponúkajú tú svoju a kto sa v tej spleti poloprávd už má vyznať. Človek rokmi nadobúda skúsenosti a naučí sa ako tak orientovať v tejto „masmediálnej vojne.“ Týmto článkom by som však chcel verejne vyjadriť svoj obdiv […]

Pokračovanie článku

Astrológia, čarodejníctvo, mágia, bosoráctvo a veštectvo patria satanovi !

pokračovanie: časť siedma. Číslo 666 je okrem toho, že ho starí proroci stotožňovali so satanom aj číslo odvodené z astrológie. Žiaden čarodejník stredoveku a ani dnešných dní nemôže predpovedať budúcnosť bez astrológie. Astrológia je základným pilierom okultných vied. Pán Boh varoval Izraelitov pred uctievaním hviezd, vojska nebeského. Máme uctievať toho, čo […]

Pokračovanie článku

Naše diaľnice a rozprávky tejto vlády…

Vysnívaných 350 miliónov eur na naše diaľnice zostane len snom a rozprávkou starej matere. Naďalej nás opíjajú rožkom vládni upíri ! Táto čoby „proslovensky “ orientovaná a neschopná vláda za svojej krátkej kariéry stihla nasľubovať, naklamať a vyriešiť toho ozaj „veľa“. List Johannesa Hahna – komisára pre regionálny rozvoj však […]

Pokračovanie článku

Pozor rakovina číha v „éčkach“ !!!

Éčko naše každodenné – povedal som si ráno, keď som si kládol chutnučké párky na tanier spolu s kečupom, tatárskou, horčicou a chilli omáčkou. Viete že horčica bola tá najzdravšia ? Bola totiž jediná bez chemických prísad a farbív ! V obľúbených párkach mojej rodiny bolo dokonca jedno s najnebezpečnejších éčok E-330 ! Vieme vlastne čo jeme ? Túto otázku […]

Pokračovanie článku

Ako som si ju zamiloval…

Ráno sa jej už nemôžem dočkať. Je pre mňa viac ako nejakou drogou a opája moje zmysly. Dúšok za dúškom ju vychutnávam a nemôžem sa jej nikdy celkom nabažiť… Aj Vy patríte k tým, ktorí si ráno nevedia predstaviť bez šálky voňavej a chutnej kávy ? Ja som si ju zamiloval a pripravujem ju s mliekom, medom a škoricou. Je to tá najfantastickejšia zmes vôní a chutí, […]

Pokračovanie článku

Sen…

Ľúbezný, je tvoj hlas keď šeptom hovoríš, je ako vánok brázdiaci modrou oblohou, keď v tých chvíľach ku mne […]

Pokračovanie článku

„Ocko mám ťa tak veľmi rada.“

Keď Vám dieťa každé ráno povie „ocko mám ťa veľmi rada“, je to určite balzam na dušu pre každého chlapa, otca. Čo tam, že bola zlá známka z matiky /tá sa opraví/, alebo vyliaty čaj na dlážke ?/ten sa predsa poutiera/. Nebudem sa pre to hnevať a láskavo poviem, veď to sa stáva miláčik môj. Úsmev na bezstarostnej detskej tváričke Vám bude najlepšou […]

Pokračovanie článku

Vodu káže, víno pije s národom už riadne šije, ešte mesiac, ešte deň nabaliť sa rýchlo chcem!!!

Táto naša Ivetka, to ti je Vám ľudia asi „šéfov“ klon v ženskom podaní. Hoci nemá v krvi rovnaké “ Romale-gény“ ako jej boss, klame možno aj lepšie ako on. Tak to vyzerá, že onedlho bude stáť v čele ona a „potkanikovi“ ostanú len oči pre plač…Lebo vlohy nato určite má a mnohí jej úsmevu a sladkým rečiam naleteli. Aj ona vie, […]

Pokračovanie článku

Po smrti nás nečaká peklo či raj, ale iba obyčajný hrob.

Pokračovanie, časť šiesta: Mnoho ľudí dnešnej doby verí v špiritizmus, jasnovidectvo, veštenie a vyvolávanie duchov. Sám patrím k skupinke ľudí, čo neustále hľadajú a pátrajú po starých pravdách. Ezoteriku, mágiu šamanov a čarodejníc, ufo a nadprirodzené veci, a tiež všetko tajuplné a nevysvetliteľné, to všetko skrýva moja knižnica. Je to však správne? Podľa […]

Pokračovanie článku

Modlitba pre nenarodené deti a manželku.

Každý z Vás už určite zažil pocit absolútnej bezmocnosti. Pocit, keď by ste ako len chceli tomu pomôcť, ale nie je to vo vašich silách to zvládnuť, napraviť, zmeniť… Prvýkrát mi stiahlo hrdlo, keď mi manželka oznámila že je tehotná a čakáme dvojčatá. Na tom by nebolo nič zlé, keby som však nevedel o veľkom myóme v jej maternici ! Rozplakala sa a ja som len […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

jankazatel

Pre mňa je láska, česť a pravda viac ako obyčajné slová. O viere rád polemizujem...Slobodu milujem, lebo jej vždy niet...a nadovšetko neznášam falošných ľudí, klamárov, podvodníkov, neznabohov a hoštaplerov !!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 239259x
Priemerná čítanosť článkov: 3922x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy