Róbert Fico je náš prvý slovenský kráľ !!!

13. januára 2011, jankazatel, Nezaradené

Mnohé ankety a rebríčky popularity a dôveryhodnosti na prvé miesto umiestňujú Róberta Fica. A ja myslím, že oprávnene. Prečo je tomu tak, väčšina národa vie… Je jedným z nás a pre mnohých obyvateľov tohto štátu je naj-obľúbenejším, naj-socialnejším a naj-spravodlivejším človekom. Môžete si teraz mnohí „zapredaní a skorumpovaní novinári“ aj huby zodrať, pera vypísať, ale čísla nepopustia – je to tak ! Mnohí teraz nadávate a kľajete, ale to vždy len trafená hus zagága! Kto koná dobro pre tento štát – pre nás koná… Kto nedá sa kúpiť a spravodlivý je – v mene ľudu koná… Kto vraví tak, že „čo na srdci, to na jazyku“! Kto nie je nám cudzí a jedná ako sestra,brat – ten človek je navždy náš…ROBERT FICO je nepísaným kráľom tejto krajiny a keď aj mnohí puknete od zlosti – on je a zostane navždy v srdciach všetkých čestných ľudí ! Je hrdosťou byť podaným takému kráľovi. Nám patrí kráľovstvo Slovenské… No dosť bolo vtipkovania a dúfam, že som Vás modrákov veľmi nenaštval…Lebo to som chcel tento článok trocha okoreniť humorom, hoci občas keď pozriem na súčasnú politickú scénu je mi viac do plaču! Viem dobre aj to, že opozícia je potrebná a nie jej nikdy dosť…ha,ha…nedá mi zasmiať sa, ale je to fakt ako Jing a Jang. Kvôli rovnováhe musia byť – však ? Tí čo kradnú, aj Tí čo strážia. Tí čo len berú, a Tí čo dávajú. Tí čo robia, ale aj Tí čo len tárajú… Nedaj sa Robert opiť sladkým rožkom a buď ozaj tvrdou opozíciou! Ale, keď príde Tvoja doba – doba Tvojho vládnutia, zmeň zákony ako si to sľuboval. Nie tak, aby vláda bola spokojná, ale ľud tejto krajiny ! Poukazuj na neprávosť a konaj dobro. Buď nám teraz verným služobníkom a možno raz príde čas, že budeš aj ozajstným kráľom…Pre mňa si už dnes – tak veľa šťastia !!!