Ako som si ju zamiloval…

18. februára 2011, jankazatel, Nezaradené

Ráno sa jej už nemôžem dočkať.

Je pre mňa viac ako nejakou drogou a opája moje zmysly. Dúšok za dúškom ju vychutnávam a nemôžem sa jej nikdy celkom nabažiť… Aj Vy patríte k tým, ktorí si ráno nevedia predstaviť bez šálky voňavej a chutnej kávy ? Ja som si ju zamiloval a pripravujem ju s mliekom, medom a škoricou. Je to tá najfantastickejšia zmes vôní a chutí, ktorá Vášmu ránu vždy dodá dostatok pozitívnej energie a koniec-koncov povzbudí k dobrej nálade. Jej blahodárne účinky na ľudský organizmus potvrdila aj skupina amerických vedcov a mnohé vedecké štúdie sveta.

Koho dráždi klasický „turek“ má na výber mnohé instantné druhy. Vynikajúce účinky na zdravie som ja vo svojej káve znásobil mliekom – ktoré ju zjemňuje a nedráždi tak žalúdok. Medom ktorý ju skvele a zdravo osladí. A nakoniec škoricou, ktorú som začal pridávať hlavne po zhliadnutí životopisného filmu s NOSTRADAMOM. Takto pripravený nápoj pijem 2 až 3-krát denne a môj obvodný lekár ma nevidel chvalabohu 15 rokov !!!

Káva má nie len pozitívne účinky na naše zdravie, ale v konečnom dôsledku nám predlžuje život. Pôsobí proti osteroporóze, rakovine, migréne. Alzheimerova a Parkinsonova choroba Vás zďaleka obídu. Posilníte svaly, mozog, pečeň srdce, nervy a pľúca. Obsahuje antioxidanty atď… Med v káve zabíja chrípkové kmeňové bunky a má mnohé zdraviu prospešné látky, ktoré určite poznáte. Nesmiete však samozrejme byť alergik. A nakoniec Nostradamova škorica, ktorou liečil mnohé choroby stredoveku, je malý zázrak aj v dnešnej dobe. Posilňuje obranyschopnosť organizmu, čiže imunitu. Ničí infekcie. Zvyšuje mobilitu tela, zabraňuje nadúvaniu, podporuje trávenie…

Japonci storočia tvrdia, že je tajomstvom ich dlhovekosti. Že je to korenie šťastia a dobrej nálady. Najviac liečivých látok obsahuje škoricovník a teda škorica cejlónska. Menej látok má čínska, ktorá je vhodnejšia ako prísada do jedál. Všetko však s mierou a 2-3 šálky odporúčajú švajčiarski vedci ako najoptimálnejšie. Takže ak ste milí priatelia doposiaľ pili kávu bez týchto super prísad, zmeňte to a odmenou Vám bude dobrá nálada a skvelé zdravie.

Takže dobrú chuť…či na zdravie ?