Mzda hriechu je smrť !

23. apríla 2011, jankazatel, Nezaradené

V tieto Veľkonočné dni viac ako predtým by si mali vstúpiť do svojho svedomia a svojich sŕdc aj naši politici, ktorý za Judášove strieborniaky rozpredávajú našu drahú vlasť. Aké sú ich srdcia ? Slovo Božie nám zjavuje, že kvôli naším zlým srdciam nemôžeme robiť spravodlivosť.

“ SRDCE JE KLAMNÉ NADO VŠETKO A NESMIERNE PODLÉ. KTO HO MOŽE POZNAŤ ? JA HOSPODIN PRESKUMÁVAM SRDCE, JA SKÚŠAM ĽADVINY, ABY SOM DAL KAŽDÉMU PODĽA JEHO CIEST A PODĽA OVOCIA JEHO SKUTKOV.“/ Jeremiáš 17:9,10./

Dostanete páni politici podľa Vašich skutkov, čo si zaslúžite a za Vaše hnilé ovocie dostanete odmeny v samotnom pekle ! Je to jediná spravodlivosť, ktorej sa nevyhnete ! Ako sa môžete pozrieť do očí svojím synom a dcéram, ako môžete pokojne objať svoje matky a svojich otcov ?!

„LEBO MZDA HRIECHU JE SMRŤ, ALE DAROM BOŽÍM JE VEČNÝ ŽIVOT SKRZE JEŽIŠA KRISTA , NÁŠHO PÁNA.“ /Rimanom 6:23./

Trest za zlo je smrť bez večného života ! Odpustenie a večný život čaká tých, čo žijú v pravde a viere. Verím, že nás Slovákov s tými dobrými srdciami je viac a časom vytlačíme „podlé hyeny“ z piedestálu moci – na samí okraj spoločnosti. Že pomocou dobrých a spravodlivých zákonov dostaneme pod zámky ciel potupu nášho národa – synov  a dcéry samého kniežaťa temnôt !

 

„LEBO Z VNÚTRA, ZO SŔDC ĽUDÍ POCHÁDZAJÚ ZLÉ MYŠLIENKY, CUDZOLOŽSTVÁ, SMILSTVÁ, VRAŽDY, ZLODEJSTVÁ, CHAMTIVOSŤ, ZLOMYSEĽNOSŤ, LESŤ, NECUDNOSŤ, OPLZLOSŤ, ZLÉ OKO, RÚHANIE, PÝCHA, BLÁZNOVSTVO.“/Marek 7:21,22./

 

„POTOM VÁS POKROPÍM ČISTOU VODOU A BUDETE ČISTÍ. OD VŠETKÝCH VAŠICH NEČISTOT A OD VŠETKÝCH VAŠICH MODIEL VÁS OČISTÍM. TAKTIEŽ VÁM DÁM NOVÉ SRDCE A NOVÉHO DUCHA VLOŽÍM DO VÁS A VEZMEM Z VÁŠHO TELA KAMENNÉ SRDCE A DÁM VÁM SRDCE Z MASA. A BUDÚ MOJÍM ĽUDOM A JA ICH BOHOM A DÁM IM JEDNO SRDCE A JEDNU CESTU, ABY SA MA BÁLI NAVŽDY, PRE DOBO ICH A ICH DETÍ PO NICH. A UČINÍM S NIMI VEČNÚ ZMLUVU, ŽE SA NEODVRÁTIM OD NICH, ABY SOM IM NEČINIL DOBRÉ, ALE DÁM SVOJU BÁZEŇ DO ICH SŔDC, ABY NEODSTÚPILI ODO MŇA.“/ Ezechiel 36:25,26 Jeremiáš 32:38-40./

 

Apelujem na Vás páni poslanci všetkých táborov a farieb ! Prijmite pre dobro nášho národa srdce z mäsa a svoje kamenné zahoďte ! Dajte masky dole zo svojich falošných tvárí a ukážte pravú tvár dobra a spravodlivosti. Doprajte nech Vás Vaše matky a otcovia znovu s láskou objímu. Nech sa na Vás Vaše dcéry a synovia s hrdosťou pozerajú ! Nech Vám bratia či sestry s radosťou znovu otvoria svoj príbytok. Nech ste príkladom pre svoj národ, ľud a svoju otčinu ! Nech Vás Ježiš Kristus nezavrhne, ale naopak sprevádza na každom kroku. Tak Vám Pán Boh pomáhaj !!!