Internet od Telecomu – hotová katastrofa!

22. júna 2013, jankazatel, Nezaradené

images

Môj svokor kedysi vravieval, že „ak sa chceš naučiť hrešiť, kúp si kozu !“ Ja dnes hovorievam, že k tomu úplne stačí neobmedzený  internet od Telecomu Turbo 2 ! Pravidelne asi v minútových intervaloch vypína, ustavične seká a keď vidím ich reklamy v televízii a to zavádzanie ľudí so superrýchlym a perfektným internetom ! Tak sa mi zdá, že niektoré spoločnosti strácajú súdnosť a pre zisky sú ochotné klamať a zavádzať klientov.

 

 Myslím, že štát by sa mal zamerať aj na takéto služby, ktoré berú nekresťanské peniaze za niečo, čo vôbec nefunguje. Trestanie takýchto spoločností je na mieste a napokon naplníme aj štátnu pokladnicu. Veď ponúkajú ilúziu dokonalosti a okrádajú poctivých ľudí ! Dúfam, že takéto služby čoskoro od „žľabov“ odstaví lepšie vybavená konkurencia !!!

 

Som rozhorčený, sklamaný a nahnevaný ! Hreším ako pohan a žiadnu kozu k tomu nepotrebujem, úplne mi stačí debilný internet od telecomu ! Jano z Prešova.