Založ si blog

Modlitba pre nenarodené deti a manželku.

modlitbaKaždý z Vás už určite zažil pocit absolútnej bezmocnosti. Pocit, keď by ste ako len chceli tomu pomôcť, ale nie je to vo vašich silách to zvládnuť, napraviť, zmeniť… Prvýkrát mi stiahlo hrdlo, keď mi manželka oznámila že je tehotná a čakáme dvojčatá. Na tom by nebolo nič zlé, keby som však nevedel o veľkom myóme v jej maternici ! Rozplakala sa a ja som len tak stál ako soľný stĺp ! O chvíľu stiahnuté hrdlo povolilo a nežne som ju objal, začal utešovať. Mojko veď to nejak zvládneme aj dcérky sú už veľké, pomôžu… Kde vlastne budeme ? Chlapom to zapína zvyčajne neskôr a aj mne to nejak dlhšie trvalo. Náš dom kde momentálne bývame je totiž v stave ohrozenia. Steny popraskané, schodište a múry mierne naklonené. Statik nedoporučil v ňom bývať ! Kde však máme ísť ? Zo zúfalstva som aj napísal e-mail ministrovi dopravy Fígeľovi, že ak má v Bratislave byt, ktorý chce darovať tak nech to urobí… samozrejme žiadna odpoveď… som naivný blázon… Viac ako 5 rokov som pracoval v Írsku a chcel vytvoriť pre svoju rodinku vlastné bývanie. Kto býva so svokrovcami dlhšie ako desať rokov, to ľahko pochopí. Začal som stavať neďaleko nich a tak zosuvy pôdy postihli aj našu novostavbu. Statik doporučil nepokračovať v prácach ! Pozbieral som všetky sily a rozhodol sa ešte raz znova vycestovať. Skúsiť vyriešiť ako zarobiť na nové bývanie ma stálo kopec nervov, volania a vypisovania. Nájsť si dobre platenú prácu na východe Slovenska sa rovná zázraku, a tak som od februára mal ísť pracovať do Holandska, čo by mi pravdepodobne zmenilo moju komplikovanú situáciu. Čert však ako vždy nespal a moju novú nádej zmaril ! Vlial do žíl znova pocit beznádeje a žlč horkosti ! Prišlo krvácanie. Nenápadne kvapka po kvapke. Vedel som že je zle… Lekári diagnostikovali mojej manželke extrémne rizikové tehotenstvo a ostala ležať v nemocnici ! S prácou vonku som sa musel rozlúčiť a ostať s dcérkami. Od svokrovcov sa pomoci nedočkáme, tí sa vždy od všetkých problémov dištancovali, a jasne dali najavo že sme len na príťaž. Mamka, ktorá nám vždy bola veľkou oporou, už nie je medzi nami a navždy nás opustila. Otec po rakovine nie je na tom tiež najlepšie, tak ho radšej ničím nezaťažujeme. A tak znova siaham po modlitbách. Tie mi v ťažkých situáciách vždy pomohli. Už nejde „len“ o existenčný problém s vlastným bývaním, alebo o prácu. Ide o život mojich dvoch nenarodených detí a život milovanej manželky. Ide o moje drahé srdiečka o ktoré chcem a musím bojovať… Venujem im tú najvrúcnejšiu modlitbu akú zo svojej hlavy, hrude a hrdla dostanem… ak bude treba tak aj tisíc !!! Verím a pevne dúfam, že to pomôže… veď čo iné mi aj zostáva…

Najstaršie písmo na svete je Slovanské.

08.12.2018

Všetci mudrci sveta sa vždy predbiehali v tom, kto má pravdu. Archeológovia kopali a kopali a keď sa dokopali k veciam čo im nesedeli do ich západnej mozaiky pravdy, tak ich jednoducho ukryli pred svetom… Čo azda sa dá pravda navždy zatajiť, prekryť a umlčať ?! Nie, len do času majú falošní náskok, ale pravda sa vždy nájde, alebo vyplaví jednoducho [...]

Tvorivosť v nás.

04.03.2018

Keď tvorím svet sa na chvíľu spomalí, zastaví. Nevnímam rušivé vnemy, ale unášam sa na krídlach fantázie do hĺbok ešte nepoznaného, nedokonalého, nevytvoreného… Kusisko starého dreva, či hrdzavý plech váľajúci sa v šopke, sa zmení v symfóniu tvorby môjho ja. Klince, skrutky, nity a lepidlo spájajú mozaiku mojích tvorivých úletov. Veci nepotrebné znova [...]

Komunistická Čína stále na vzostupe !

25.10.2017

Neviesť vojny, ale spravovať krajinu sa v Číne vypláca. Tvrdé zákony zaručujú, že žiadny západný intrigán nemá šancu !! Kto vie ako by to bolo dnes u nás, ak by komunizmus zotrval, čo myslíte ?! Za dva roky vyprodukovala Čína viac cementu ako USA za celé 20 storočie. – Dĺžka vybudovaných ciest – 4 mil. km. – 300 tisíc mostov po celej krajine, z nich viac [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

jankazatel

Pre mňa je láska, česť a pravda viac ako obyčajné slová. O viere rád polemizujem...Slobodu milujem, lebo jej vždy niet...a nadovšetko neznášam falošných ľudí, klamárov, podvodníkov, neznabohov a hoštaplerov !!!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 239601x
Priemerná čítanosť článkov: 3928x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy